Atrapades en el gènere

“Atrapades en el gènere” és la cançó de” Fum fum fum” versionada que parla sobre la igualtat i sobre coses de la vida quotidiana que si les mirem bé són la realitat.

A nosaltres, ens sembla que tot això és veritat, i que tothom hauria d’escoltar i reflexionar.

Aquí us deixem l’enllaç:

Atrapades en el gènere (fuig, fuig, fuig)

escola.videos fructuos gelabert

Ens agradaria que reflexionessis amb aquesta cançó i la compartiu.

Article escrit per: Martina i Alba V

Aquí us deixem las Reflexions

Us aconsellem que abans de llegir les reflexions us escolteu la canso.

Reflexions de la classe:

1) Quan diu que, perquè tots els herois han de ser boys no és veritat perquè per exemple la Lady Bug, la Wonder Woman, la Super Girlla Elastic Girl, la Bat Girl i la Bumblebee són noies.

2) També quan parla sobre el pessebre diu: “Hi ha la dona que renta, la vella que fila i la verge maria” Són noies i quasi sempre que dius a “a qui has posat” dius primer els Protes que són: Tres reis, un nen Roset (l’àngel) i el caganer, ens agrada que digin que canvien la tradició posant una caganera en aquell racó i qui renti la roba serà un pastor.

3) A nosaltres ens sembla molt bé el de: “que aquell nen es decideixi a fer ballet” Perquè encara que digin que el ballet és per a nenes no passa res si tu ets un nen i ho fas perquè encara que es riguin de tu mentre facis el que t’agrada ja està bé.

4) a la part del catàleg vam reflexionar sobre que quasi sempre primer surt l’apartat dels nois que és tot de lluita i el fons blau i després surt el de les noies que té purpurina el fons rosa i tot són cuinetes i maquillatge.

Reflexions escrites per: Elin 6è