Apadrinament de l´Os Baloo als gegants de l’Estol Waigunga de l’Agrupament Escolta Sant Francesc Xavier

Benvolgudes famílies,
Aquest dissabte 18 a les 20h han convidat a l’ós Baloo a ser padrí d’uns nous gegants del barri d’Horta, us esperem a tota la colla gegantera la samarreta i el mocador. Aquí teniu la carta d’invitació:

Hola! Som l’Estol Waigunga de l’Agrupament Escolta Sant Francesc Xavier. Durant aquest curs hem estat construint els gegants del cau i el proper dissabte 18 de juny els estrenarem aprofitant que celebrem la festa de Fi de curs.

Per fer uns bona inauguració, hem convidat tots els gegants de les escoles del barri, donat que a l’Agrupament tenim infants de tots els centres. Si teniu disponibilitat i ganes de sumar-vos a la festa, ens agradaria molt que ens puguéssiu acompanyar el dissabte dia 18 de juny a les 20h al Parc de les Rieres d’Horta.

L’estrena dels gegants consistirà en presentar-los i fer uns balls amb els gegants padrins, i durarà uns vint minuts.

Nosaltres posem la música!

Us esperem
#fentbaloo