Activitat teatre

A català estem fent diferents activitats de teatre per preparar l’obra de teatre que aviat començarem a fer. En aquesta notícia us explicaré l’última activitat que hem fet.

Es tractava d’escollir una parella i entre els dos posar-nos d’acord alhora d’inventar-nos una petita obra de teatre i després escriure el guió entre els dos on han d’aparèixer dos protagonistes.

Una vegada ja teníem l’obra i el guió escrit ens vam intercanviar l’obra amb una altra parella. Després, davant de la classe, primer van fer la interpretació de l’obra els seus guionistes mentre els actors tenien cinc minuts per practicar l’obra intercanviada. Després vam poder comprovar tota la informació que ens havíem deixat, com el llenguatge no verbal, moviments…

El dia següent, amb la mateixa parella del dia anterior, vam començar a concretar més els moviments, efectes especials si volíem que sones alguna música de fons i com volíem que els personatges anessin vestits.

Després les algunes parelles van començar a fer càstings, mentre les altres parelles passaven per diferents càstings a veure si podien representar aquella obra de teatre.

Quan va arribar divendres, vam representar les obres que havíem estat practicat, i que havien escrit altres parelles.
Com ja hem acabat aquesta activitat, divendres que ve començarem una nova A català estem fent diferents activitats de teatre per preparar l’obra de teatre que en breu començarem a fer. En aquesta notícia us explicaré l’última activitat que hem fet.

Es tractava d’escollir una parella i entre els dos posar-nos d’acord alhora d’inventar-nos una petita obra de teatre i després escriure el guió entre els dos on han d’aparèixer dos protagonistes.

Una vegada ja teniem l’obra i el guió escrit ens vam intercanviar l’obra amb una altra parella. Després, davant de la classe, primer van fer l’interpretació de l’obra els seus guionistes mentre els actors tenien cinc minuts per practicar la obra intercanviada. Un cop feta la seva interpretació  vam poder comprovar  tota la informació que ens haviem deixat, com per exemple el llenguatge no verbal, moviments…

El dia següent, amb la mateixa parella del dia anterior, vam millorar-la començant a concretar més els moviments, els efectes especials, si voliem que sones alguna música de fons i com voliem que els personatges enessin vestits.

Quan va arribar divendres, vam representar les obres  que havien escrit les altres parelles i que ens havien donat el guió per poder practicar-les.

Ara ja estem preparats per començar l’obra de final de curs.

Aina.