La Xula ha vingut a l’escola Els Estanys!

Dijous, dia 5 de juny, vam tenir una visita molt especial. Va venir la Xula, una Golden Retriever formada com a gossa de teràpia. La Xula és la companya de l’Aina, l’educadora d’educació especial de l’aula SIEI.

Es va aprofitar per fer l’activitat un dimecres, ja que és el dia que es fan les sortides al carrer per a treballar diferents àrees d’autonomia del nostre alumnat. Gràcies a la Xula, es van poder treballar, entre d’altres, l’autonomia a l’hora d’anar pel carrer, l’empatia, la responsabilitat, la cura dels animals, etc.

Un cop a l’escola, es van fer activitats amb els més petits, a nivell individual i grupal.

Va quedar tothom encantat amb la Xula, i ella, amb ganes de tornar!

Podeu veure més fotos clicant a la foto següent: