2n – Fem planetes de sal

Aquest primer trimestre, l’alumnat de 2n de primària hem treballat el sistema solar a l’àrea de Medi d’una manera molt experimental i creativa. Des del laboratori, hem anat descobrint els planetes a través de diferents experiments i activitats manipulatives.

Una de les activitats que més ens ha agradat ha estat la creació de planetes amb sal. A partir d’una plantilla dels diferents planetes, el Sol i la Lluna, hem cobert les figures amb cola i sal. Un cop seca, hem pintat la sal… i el resultat ha estat espectacular! Els planetes han quedat amb relleu i molt realistes.

Quan ja els teníem acabats, els hem retallat i entre tots hem creat un mural del sistema solar. Cada classe ha penjat el seu mural a l’aula, que ara llueix plena de colors i aprenentatge.

Aquesta activitat ens ha permès aprendre ciència de manera vivencial, potenciar la creativitat, treballar la motricitat fina i fomentar el treball cooperatiu, tot gaudint del procés.

📸 Podeu veure les fotos de l’activitat en aquest enllaç

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut