Les “Women, what else” guanyen el premi a Joves Promeses de la First Lego League

Ahir dissabte 7 de març les representants de l’equip de noies de 5è i 6è “Women, what else?” han concursat en un concurs de robòtica anomenat First Lego League. Abans de participar hem passat uns mesos fent molta feina i treballant molt en equip i aquí tenim el fruit: Premi a les Joves Promeses 🙂

Aquesta competició té quatre parts:

• Joc del robot: Les noies han anat superant algunes missions plantejades com moure un gronxador, penjar un rat-penat a l’arbre, col·locar l’hospital en posició… Ens hem sorprès de tot el que saben de programació! Han pogut portar a terme les activitats proposades per grups (són 3 vídeos)
  • Projecte d’innovació: En el grup inicial, que eren 17, van proposar com a projecte d’innovació que la nostra ciutat del Prat necessita un hospital, però que havia de ser sostenible i ecològic! (Elles us ho expliquen millor al vídeo)
  • Disseny del robot: El robot que han dissenyat i construït en conjunt s’anomena “Jamona” i és amb el que han completat totes les missions (us ho expliquen en el vídeo)
  • Valors Lego League: Les noies han explicat els valors tan essencials de treball en grup utilitzant com a pòster el format d’una conversa per What’s up!, ja que per a elles és sinònim de comunicació (mireu el vídeo!)

En fi, ha estat un plaer poder acompanyar-les en un dia tan especial per a elles. Que passeu tots i totes molt bon dia de la dona treballadora :

Clicant a l’imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies i vídeos.

1. JORDI DE DIEGO NAVALON

Enhorabona a les noies de l’equip i al seu professorat. Això és la punta de l’iceberg d’una feina constant i molt ben feta d’una comunitat educativa que creu en l’empoderamnet de les noies en el món de la ciència i la tecnologia i en la necessitat de l’aprenentatge competencial.
    Moltes felicitats.