Preinscripció NOUS alumnes del 13 al 22 de maig

Obrim de nou el període de preinscripció pels NOUS alumnes del 13 al 22 de maig.

Aquesta preinscripció està adreçada exclusivament a NOUS alumnes que el curs 2020-21 volen accedir a P4, P5, Nivell Elemental i Nivell Mitjà a l’EMVIC, aules de la Xarxa i escola de música de Tona, i que no van poder fer-la en l’anterior període. Per tant, si ja la vàreu fer NO cal que la torneu a fer.

Us facilitem els enllaços directes als formularis de preinscripció de cada centre:

Accés a la preinscripció del curs 2020-2021 pels nous alumnes
EMVIC AM d’Arbúcies
AM de Calldetenes AM de Folgueroles
AM de Sant Hilari S AM de Sant Julià V
AM de Viladrau EM de Tona

Si voleu revisar el nou calendari del procés de preinscripció hi podeu accedir aquí.

Important! Una vegada realitzada la preinscripció, els alumnes que voleu accedir a l’escola de Vic o a la de Tona haureu d’enviar un correu electrònic a secretaria@emvic.cat amb la documentació acreditativa dels barem que hàgiu alegat a la preinscripció. Vegeu els criteris i barems corresponents al següent enllaç: Criteris d’accés