Escola de Música de Tona

Inici del curs 2023-24

Famílies, sigueu molt benvingudes al curs 2023-24!!

Les classes comencen el proper 12 de setembre de 2023 [data aprovada pel Consell Escolar].

Prèviament, el proper 7 de setembre a les 19:00 a la sala Muriel Casals ha tingut lloc la reunió informativa de principi de curs adreçada a totes les famílies. Us deixem aquí la presentació de la reunió informativa.

Sol·licitud de plaça pel curs 2023-24

El calendari de preinscripció per al nou alumnat, per sol·licitar plaça per al proper curs 2023-24, compren les dates del 13 de maig al 15 de juny de 2023, ambdós inclosos.

La sol·licitud es realitza de manera online a través del següent enllaç, encara actiu però ja fora de termini: PREINSCRIPCIÓ

El període de vacances d’estiu de l’Escola de Música de Tona va del 24 de juliol al 31 d’agost de 2023. Les sol·licituds realitzades a partir del 21 de juliol de 2023 es podran atendre amb confirmació de plaça o de llista d’espera a partir de l’1 de setembre.

Materials pel curs 2023-24

CoNeix la música 0-1-2 S’utilitza el material d’aula
Sensibilització 3-4-5 S’utilitza el material d’aula. Mitjons antilliscants recomanats.
Primer
  • Carpeta de l’escola. [L’entregarem als infants a la classe i servirà per guardar-hi el material a la mateixa escola].
  • Llibre: Ferrari, R. i Rubinat, E. (Nova edició del 2023!!!). Llenguatge musical Nivell Elemental 1. Publicacions de l’Abadia de Montserrat. [Ja el podeu encarregar a llibreries o a botigues especialitzades en música].
  • Un estoig petit i prim on només càpiga un llapis i una goma. La mida petita és important, per tal que càpiga dins la carpeta.
  • Mitjons antilliscants marcats amb el nom.
Segon
  • Carpeta de l’escola. La mateixa que els vam entregar el curs passat. La guardarem a l’escola.
  • Llibre: Ferrari, R. i Rubinat, E. (Nova edició del 2023!!). Llenguatge musical Nivell Elemental 2. Publicacions de l’Abadia de Montserrat. [Ja el podeu encarregar a llibreries o a botigues especialitzades en música].
  • Llibreta de música amb 6 pentagrames per pàgina.
Tercer
  • Carpeta de l’escola. [La mateixa del curs passat].
  • Llibre: El concretarà el professorat al setembre.
  • Llibreta amb 6 pentagrames per pàgina. [Poden continuar treballant amb la mateixa que utilitzaven el curs passat].
Quart
  • Carpeta de l’escola. [La mateixa del curs passat].
  • Llibre: El concretarà el professorat al setembre.
Cinquè
  • Carpeta de l’escola. [La mateixa del curs passat].
  • Llibre: Bardolet, S. (2018). Llenguatge musical 5è Nivell. El meu llibre de música. Ireneu Segarra. Publicacions de l’Abadia de Montserrat. [Ja el podeu encarregar a llibreries o a botigues especialitzades en música]. Si encara no l’heu comprat, espereu a finals de setembre que el professorat acabi l’avaluació inicial per donar-vos indicacions concretes.
Sisè
  • Carpeta de l’escola. [La mateixa del curs passat].
  • Llibre: Bardolet, S. (2018). Llenguatge musical 6è Nivell. El meu llibre de música. Ireneu Segarra. Publicacions de l’Abadia de Montserrat. [Ja el podeu encarregar a llibreries o a botigues especialitzades en música].
Nivell mitjà Es determinarà al setembre.

Calendari escolar 2023-24

L’Escola de Música obrirà portes el dia 1 de setembre i les classes començaran el dia 12 de setembre, data aprovada pel Consell Escolar de l’Escola de Música de Tona.

Consulteu el calendari escolar 2023-24, aquí.

Recomanacions musicals del professorat

El professorat de l’Escola de Música de Tona us fem arribar recomanacions musicals per escoltar en família.

Escolteu la recomanació de…

La Gina Miserachs, professora de Llenguatge musical i Cant coral.

L’Anna Solans, professora de CoNeix la música, Sensibilització, Llenguatge musical i Cant coral.

L’Andreu Brunat, professor de Sensibilització i Llenguatge musical.

En David Gómez, professor de piano.

En Marc Vernis, professor de piano.

L’Eli Pujol, professora de piano.

La Coloma Bertran, professora de violí.

La Pau Albert, professora de flauta travessera,

En Marcel·lí Druguet, professor de saxo.

En Guillem Plana, professor de guitarra, guitarra elèctrica i baix elèctric.

En Pep Solà, professor de bateria.

Informació del centre

CONSULTEU ELS DIFERENTS MATERIALS INFORMATIUS SOBRE L’OFERTA EDUCATIVA DE L’EMTONA:

Consulteu aquí la informació econòmica.

Altres materials permanents de consulta

ESCOLTEU LES AUDICIONS D’INSTRUMENT DEL PRIMER QUADRIMESTRE DEL CURS 2020-21. Les del segon quadrimestres les vam fer presencials!

Segueix-nos a: