Escola de Música de Tona

Jornades verdes del 9 al 12 de juny

Del 9 al 12 de juny de 2020 s’altera l’activitat lectiva per realitzar activitats d’avaluació i per realitzar activitats diferents a les habituals.

Us presentem AQUÍ LA PROGRAMACIÓ DELS TALLERS I LES COL·LECTIVES que podeu realitzar durant aquestes quatre jornades verdes i us deixem AQUÍ L’ENLLAÇ PER FER LA INSCRIPCIÓ. Consulteu el tutor! Necessitareu el seu assessorament.

Preinscripció per al curs 2020-21

Benvolgudes famílies,

Aquí podeu trobar la informació dels procediments de preparació per al curs que ve:

1. PREINSCRIPCIÓ
  2. PREMATRÍCULA
  3. MATRÍCULA

ALUMNES NOUS:

• Termini obert fins el 19 de juny de 2020.
  • Enllaç per fer la preinscripció.
  • Calendari del procés de preinscripció:
PREINSCRIPCIÓ ONLINE FINS EL 19 DE JUNY
ENVIAMENT DOCUMENTACIÓ a secretaria@emvic.cat FINS EL 25 DE JUNY
PUBLICACIÓ LLISTES PROVISIONALS 26 DE JUNY
RECLAMACIONS LLISTA PROVISIONAL FINS EL 30 DE JUNY
PUBLICACIÓ LLISTES DEFINITIVES 1 DE JULIOL
RESOLUCIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ 3 DE JULIOL
MATRÍCULA DEL 4 AL 10 DE JULIOL

CONSULTEU ELS DIFERENTS MATERIALS INFORMATIUS SOBRE L’OFERTA EDUCATIVA DE L’EMTONA:

• Vídeo explicatiu sobre l’oferta educativa de l’Escola de Música de Tona.
  • Vídeo explicatiu sobre els tres itineraris que es poden seguir a partir de Segon de Nivell Elemental.
  • Conte musical interactiu El Cuc Ballaruc. Conte per veure en família i descobrir els instruments que podeu estudiar a la nostra Escola.
  • Vídeo del combo de Nivell Elemental del professor Pep Solà interpretant The Wall de Pink Floyd.
  • Vídeo del combo de Nivell Mitjà del professor Guillem Plana interpretant Hey, soul sister de Train.

Prematrícula per al curs 2020-21

L’han de fer els alumnes actuals de l’EMTona.

Els alumnes actuals de Primer de Nivell Elemental rebran un avís per realitzar la prematrícula a través de gwido a partir del dia 3 de juny i tindran temps fins el 19 de juny de 2020. Sol·licitaran itinerari per començar a Segon curs de Nivell Elemental.

Els alumnes actuals de tots els altres cursos rebran un avís per realitzar la prematrícula a través de gwido el dia 17 de juny i tindran temps fins el 24 de juny de 2020. La prematrícula serveix per configurar el currículum del curs que ve, segons especialitat instrumental i curs.

La resolució de la prematrícula es fa per correu electrònic i es confirma si les places sol·licitades, canvis, etc. s’han pogut acceptar o no. Aquesta comunicació té lloc la primera setmana de juliol.

Matrícula per al curs 2020-21

Un cop resolta la prematrícula i dissenyats els horaris individuals d’instrument el dia 15 de juliol, la matrícula és un tràmit automàtic que té lloc el dia 17 de juliol i que representa la confirmació i reserva de plaça per al proper curs. Es concreta en el cobrament bancari de l’import de la matrícula.

Consulteu aquí més informació sobre els PREUS.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment acadèmic, organitzatiu o curricular a elipujol@emvic.cat i per a qualsevol aclariment tècnic informàtic sobre el procediment de preinscripció, prematrícula i matrícula a secretaria@emvic.cat.

Calendari escolar 2019-20

Consulteu el calendari escolar del curs 2019-20 de l’Escola de Música de Tona, aquí:

calendari escolar 2019-20 – Sheet1

Benvinguda al curs 2019-20

Consulteu la presentació de la reunió de benvinguda per a les famílies de l’EMTona que va tenir lloc el passat 12 de setembre de 2019, aquí:

REUNIÓ INFORMATIVA EMTONA FAMÍLIES 12092019