Concurs Postal de Nadal

marca_colorcucafera

Benvolgudes famílies,

en col·laboració amb l’ONG De veí  a veí, volem proposar a les vostres filles i fills que participin en un concurs per escollir la postal nadalenca que faran servir per felicitar el Nadal a les persones que són ateses per aquesta ONG. A més a més, aquesta postal estarà disponible pels infants del barri a les escoles perquè les agafin i puguin felicitar amb ella a les persones que desitgin. Es preveu fer un tiratge bastant ampli -tres mil còpies- pel que podem afirmar que la postal guanyadora tindrà una gran difusió; estem segurs que vosaltres, com a pares i mares, encoratjareu els vostres fills a participar.

Aquesta postal guanyadora haurà d’estar feta per un alumne de l’escola i serà escollida de entre totes les postals presentades al concurs seguint un procés democràtic on cada classe escollirà les dues postals que més agradin d’aquesta aula per, posteriorment, votar  la preferida dels alumnes de l’escola de entre totes les seleccionades a les diferents aules.

Les bases del concurs són les següents:

1.- Cada nena o nen pot presentar un màxim de dues postals.

2.- Cada postal es presentarà en un full format DINA4 i, haurà de ser de temàtica “nadalenca” fent referència a valors humans com la solidaritat, el respecte, etc.

3.-  Es pot fer servir qualsevol tipus de tècnica de forma aïllada o barrejada (retolador, llapis de fusta, ceres, collage,…). Això sí, cal que els traços siguin forts i els colors vius donat que els difuminats i colors clars es perdran quan s’imprimeixi.

4.-  El darrer dia per presentar les obres (entregant-les a la tutora del vostre fill/a) serà el dilluns 23 de novembre de 2015 i el guanyador es farà públic el dilluns 30 de novembre.

5.- Els alumnes que participin en aquest concurs cedeixen els drets d’autoria a l’escola Ferran Sunyer i a l’ONG De veí a veí.

Rebeu una cordial salutacions i animeu a la canalla a participar!