Sortida Rugbi cicle mitjà

L’alumnat de 3r i 4t va participar en una sortida esportiva al Camp de Rugbi de la Foixarda, on van poder gaudir d’una jornada plena d’activitat física i companyonia. Durant el matí, els nois i noies van realitzar diferents dinàmiques i partits adaptats, descobrint els valors principals del rugbi com el respecte, el treball en equip i l’esforç compartit.

L’activitat va permetre fomentar la convivència entre els grups i crear un ambient molt positiu i motivador. A més, tots els participants van mostrar una actitud excel·lent i moltes ganes d’aprendre i divertir-se. Sens dubte, va ser una experiència molt enriquidora que l’alumnat va viure amb entusiasme i il·lusió.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>