Saint Patrick’s day!

El dimecres 19 de març a primària ens vam guarnir de verd per tal de celebrar Saint Patrick’s day!

Des de la comissió d’anglès, ja fa temps que ens hem proposat el repte d’apropar les tradicions anglosaxones als i les nostres alumnes i fomentar el gust per la llengua estrangera.

Per tal de fomentar la comprensió i l’expressió oral i escrita en anglès d’una manera dinàmica, es van preparar diversos tallers sobre aquest dia per tal de trobar el tresor del Leprechaun d’acord amb les pistes que anavem descobrint.

• Taller 1: Trobar i completar l’arc de Sant Martí amb el vocabulari treballat sobre aquest dia per tal d’ajudar el Leprechaun a crear l’arc de Sant Martí per poder trobar el tresor.
  • Taller 2: Dibuixar un trèvol de la sort!
  • Taller 3: Completar la bandera d’Irlanda: Verd, blanc i taronja.
  • Taller 4: Trobar el tresor del Leprechaun tenint en compte les indicacions de les seves pistes.
  • Taller 5: Recordar la llegenda a través del ball i cançons típiques.

Tant alumnes com mestres ho hem gaudit moltíssim!