Aquest curs, els nens i nenes de 4t de la nostra escola han participat en la tradicional Cantata de Molins de Rei, una activitat musical que comparteixen els alumnes i les alumnes de totes les escoles del municipi.
Durant molts mesos, els infants han treballat les cançons a les classes de música, aprenent les lletres, les melodies i les coreografies amb molta il·lusió i esforç. Setmana rere setmana, han anat preparant-se per a un dels moments més especials del curs: l’actuació conjunta davant de les famílies.
La Cantata es va celebrar al Poliesportiu Municipal de Molins de Rei, on els nens i les nenes de les diferents escoles, van unir les seves veus en un gran espectacle musical. L’emoció es podia sentir tant a la pista com a les grades, plenes de pares, mares i familiars que van voler acompanyar als seus fills i filles en aquesta experiència tan significativa.
Més enllà de l’actuació final, la Cantata és una activitat que fomenta valors com el treball en equip, l’esforç, la convivència i el sentiment de pertinença al poble. Compartir escenari amb alumnes d’altres escoles permet als infants viure la música d’una manera col·lectiva i descobrir la força que té cantar junts.
En aquest article volem felicitar a tots els nens i nenes que ens van fer gaudir d’un moment màgic aquell 10 de juny però, en especial, als nens i nenes de l’escola Estel i a la seva mestra Diana, que gràcies al seu acompanyament i a la seva dedicació, tot va sortir rodó. La Cantata 2026 ha estat una experiència enriquidora que quedarà en el record de tots els participants.



