Menjador escolar

• El servei de menjador  està íntegrament gestionat per l’AMPA de l’escola.
  • El servei pot ser fix o esporàdic.
Normativa pel servei de menjador
  • Els menús s’enviaran mensualment a les famílies. També es poden consultar a la web de l’AMPA: http://www.ampaestelmolins.cat.
  • Els nens i nenes que fan ús diàriament del servei de menjador hauran de portar un justificant si un dia no es queden a dinar a l’escola.
  • Cal també que, si els vostres fills/es es queden a dinar un dia esporàdic, o bé es queden habitualment i un dia no ho fan, ho comuniqueu per escrit al tutor.
  • Si algun/a alumne/a ha de fer règim per indisposició, cal avisar al matí, per escrit al tutor, per què se li pugui fer un menjar especial.
  • El menjador es considera un espai educatiu, per tant és important que si algun dia hi ha algun aliment que no agradi als vostres fills/es seria adequat que no demanéssiu règim perquè se li fes canvi d’alimentació, ja que s’han d’acostumar a menjar de tot.
  • En cas que hi hagi intolerància a certs aliments o per una altra causa de salut caldrà dur un certificat mèdic a principi de curs (s’ha de renovar el certificat cada curs).
  • Recordeu que per poder administrar medicaments cal seguir la normativa escolar.
  • Els dies de sortides, l’escola farà el menjar dels nens i nenes que es queden habitualment a dinar. És indispensable que aquells alumnes que NO vulguin fer ús del servei de pícnic els dies de sortida omplin la butlleta RENÚNCIA PÍCNIC a començament de curs, i això serà vàlid per tot el curs escolar. A mitjans de curs no es podrà renunciar del servei de pícnic. No es descomptarà el dinar d’aquests dies, atès que l’escola continua mantenint el servei.
  • L’horari d’atenció de la coordinadora de menjador a les famílies és de 9:00h a 9:45h.
  • Per concertar una entrevista amb qualsevol monitor s’haurà de trucar de 9:00h a 9:45.
 Normativa i material específic per educació infantil
  • Els alumnes de P3 i P4 hauran de portar 5 pitets dins d’una bossa de roba cada dilluns. Cada dia s’emportaran el pitet i el divendres s’emportaran l’últim dins la bossa. Cal que tot estigui marcat amb el nom.
  • Els alumnes de P3 i P4 fan migdiada. Cada infant haurà de portar un llençol amb gomes elàstiques per a les gandules (mida aproximada 60×120 cm). Per qui ho necessiti, el dia de la venda de llibres a l’escola també podrà comprar aquest llençol.
  • Els alumnes de P5 hauran de portar dos tovallons (amb beta per penjar i marcat amb el nom) dins d’una bossa de roba com les de berenar. Cada divendres els alumnes s’enduran la bossa amb els tovallons per a poder-los rentar i tornar-los a portar el dilluns següent. També hauran de portar un necesser amb el raspall i la pasta de dents. És recomanable portar un necesser reixat o transpirable. El necesser es donarà cada quinze dies als alumnes per a que es pugui reposar i netejar.
Normativa i material específic per educació primària
  • Tots els alumnes de Primària hauran de portar dos tovallons (amb beta per penjar i marcat amb el nom) dins d’una bossa de roba com les de berenar. Cada divendres els alumnes s’enduran la bossa amb els tovallons per a poder-los netejar i tornar-ho a portar el dilluns següent.
  • Els alumnes de Primària han de dur el necesser amb el raspall i la pasta de dents. És recomanable portar un necesser reixat o transpirable. El necesser es donarà cada quinze dies als alumnes per a que es pugui reposar i netejar.