Trets d’identitat

L’Escola Estel és una escola pública d’Educació Infantil i Primària, laica i catalana d’una sola línia.

L’Estel és un espai per conviure, una comunitat democràtica que contribueix a formar ciutadans responsables, crítics i compromesos amb el present i el futur de la societat.

A l’escola, l’alumnat és el protagonista del seu procés d’aprenentatge, on pot exercir la seva llibertat, respectant la dels altres i on tothom es sent acollit i estimat.

Entenem l’educació de forma globalitzada, on tots els aspectes que la conformen són importants: es promou la curiositat, es fomenten les ganes d’aprendre i es potencia l’educació emocional i en valors.

Considerem l’escola com un espai viu i innovador que avança al mateix ritme que la societat.

La visió de l’escola és un horitzó compartit per tota la comunitat educativa.

Creiem que per educar és imprescindible un treball compartit entre l’alumnat, les mestres i les famílies per tal de crear aquest horitzó comú.