Música, mestr@!

Es relaciona la música amb el desenvolupament cognitiu, social i emocional. Per això, a l’Estel valorem que la música a l’escola té infinits beneficis pels nostres infants.

A través de l’educació musical descobrim l’art, escoltem de manera creativa o percebem a través del moviment el món sonor que ens envolta. També s’activen altres dimensions com les habilitats, els valors, les emocions… La música és celebració i connexió social!

Instrumentació

A l’escola donem molta importància al treball de conjunt instrumental i, és per això, que des d’Inf-3 fins a 6è es fa una sessió setmanal d’instrumentació en grup reduït.

A partir de cicle mitjà, s’introdueix un projecte específic per aprendre a tocar l’ukelele, instrument que els encanta!!

Concert Dia de la Música

Cada 22 de novembre celebrem el Dia de la Música amb un concert molt especial, a càrrec d’aquells infants que toquen algun instrument i els ve de gust delectar-nos amb el seu art. Pianos, saxos, guitarres, flautes travesseres, violins…Un autèntic plaer pels sentits!

Visca la música!

Concert de Nadal

El concert de Nadal que preparem a l’Estel va molt més enllà de cantar cançons tradicionals d’aquestes festes. La instrumentació té un pes molt important en el nostre projecte educatiu i, durant aquesta celebració, els grups de primària demostren les seves habilitats reproduint increïbles peces musicals amb les quals aconsegueixen deixar-nos a tots i totes ben bocabadats.

Cantània

Des de fa ja molts cursos, l’escola participa amb el grup de 5è a la Cantània, una cantata col·lectiva on participen escoles de tota Catalunya i organitzada per l’Auditori de Barcelona.

Cada temporada s’encarrega una obra nova per a un gran cor de nens i nenes, a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi. Durant tot el curs escolar es treballa tant des de L’Auditori com des de l’escola. L’objectiu és organitzar un acte per als alumnes que, per les característiques globals pensades exclusivament per a ells, per la qualitat i per la implicació personal i col·lectiva en l’acte, es converteixi en una vivència musical inoblidable per a tots.

Festa de Final de Curs

L’últim dissabte de curs, celebrem una gran festa per acomiadar l’any escolar. Novament, la música esdevé la protagonista de la celebració, aquesta vegada expressant-la mitjançant el cos i el moviment. Cada grup prepara, amb molta il·lusió, una coreografia que després mostraran a tota la comunitat educativa.