EXPERIÈNCIA FLIC

L’historiador escriu…

Hola lectors i lectores,

El passat dia 6 de febrer, els/ les alumnes de 3r, 4t i 5è vam anar al Flic, (Festival de literatura catalana). Allà vam realitzar 4 activitats diferents:

A la primera activitat, havíem de copiar un paisatge d’un mural molt gran.

A la segona, hi havia 4 activitats per poder jugar a construir paraules i frases.

Una altra activitat tractava d’inventar-nos contes i històries fent servir ombres xineses.

Per acabar, a l’última activitat, ens van donar unes targetes amb uns personatges dibuixats i els havíem de buscar per diferents plafons de la sala.

Va ser una passada i ens ho vam passar molt bé!

Quan es va acabar tot, els nens i nenes de 5è es van quedar per entrevistar un escriptor, en Ricardo Alcántara, pel programa de televisió Catakrac, mentre els nens i les nenes de 3r i 4t vam tornar a l’escola per dinar.

QUINA AVENTURA!!!

Ian Naveros de 4t (i mestres)