Anem al Flic i fem una entrevista de ràdio!

El passat 6 de febrer, els alumnes de 3r, 4t i 5è vam anar al FLIC (Festival de Literatura I Arts Infantils i Juvenils). A les 8.30h del matí vam sortir de l’escola per arribar allà i poder esmorzar una mica abans de començar els diferents tallers. Per explicar una mica el funcionament, consisteix en anar passant per diversos tallers, acompanyats d’una noia d’allà per explicar què es podia fer en cada taller. Vam passar per 4 tallers diferents. En el primer, podíem jugar a diversos jocs fent combinacions de paraules i lletres, creant onomatopeies.. acompanyats de diversos escriptors. En el segon taller, podíem inventar històries amb ombres xineses com si en un petit teatre ens trobéssim i els nostres companys el gran públic assistent. El tercer taller consistia en observar lliurement diversos llibres i contes de lectura i, al cap d’una estona, ens van donar uns dibuixos per anar buscant personatges amagats dels contes per un espai de la sala. Per acabar, l’últim taller consistia en poder copiar alguna il.lustració de diversos llibres que hi havia per escollir.

El mati va estar molt bé; els tallers eren xulos i el temps va passar molt ràpid.

En acabar els tallers, els nois i noies de 5è, ens vam quedar per realitzar una entrevista de ràdio a un escriptor de contes infantils i juvenils, el Ricardo Alcántara. Volem destacar, que teníem forces ganes de poder fer l’entrevista després de treballar a classe la seva biografia i les preguntes que li podríem realitzar. Volem acabar dient que la entrevista va anar molt bé i ens van felicitar per la feina feta, tot i que havia de durar una mitja hora i al final ens vam allargar una mica més. Però si no ens van tallar es bona senyal.