Com treballem

L’Estel és un espai per conviure, una comunitat democràtica que contribueix a formar ciutadans responsables, crítics i compromesos amb el present i el futur de la societat. A l’escola, l’alumnat és el protagonista del seu procés d’aprenentatge, on pot exercir la seva llibertat, respectant la dels altres i on tothom es sent acollit i estimat.

Entenem l’educació de forma globalitzada, on tots els aspectes que la conformen són importants: es promou la curiositat, es fomenten les ganes d’aprendre i es potencia l’educació emocional i en valors.

Considerem l’escola com un espai viu i innovador que avança al mateix ritme que la societat.

Per conèixer la nostra escola, aquí teniu l’opinió dels nostres protagonistes:

A continuació, podeu descobrir aspectes més concrets sobre la nostra metodologia.