XIV FESTIVAL DE NADAL

El dimecres 21 de desembre vam realitzar el XIV Festival de Nadal al gimnàs de l’escola. Va ser un dia molt especial i emotiu ja que des de la pandèmia que no obríem aquesta festivitat a les famílies. Van assistir més de 200 persones i vam poder gaudir dels balls i cançons que els i les alumnes van escenificar. Com cada curs, la història estava relacionada amb el projecte interdisciplinar que treballem a l’escola; enguany, els superherois i superheroïnes. Els alumnes de 6è van ser els creadors i escenificadors de la història principal i, recorrent diferents llocs del món, van anar presentant la resta de classes de l’escola. Entre tots i totes, amb els nostres super poders, vam poder retornar la màgia del Nadal.

+ fotos