VISITA DE L’ESCRIPTOR CARLES SALA

La setmana passada, els alumnes de 4t i CS, vam tenir l’honor de rebre una visita molt especial: l’escriptor gironí Carles Sala. Amb un somriure càlid i una presència acollidora, Sala ens va transportar al màgic món de les seves obres literàries, destacant especialment en el seu llibre “50 oficis esbojarrats”, que havia captivat l’atenció dels alumnes en la lectura d’aula.

Durant la seva intervenció, Sala va compartir les seves experiències i inspiracions per a la creació d’aquests oficis tan peculiars. Va explicar com sovint trobava la seva inspiració en petites anècdotes quotidianes, converses amb amics, o fins i tot en somnis estranys que prenien vida pròpia a les pàgines del seu llibre. Els alumnes l’observaven amb una admiració creixent.

El moment més màgic de la visita va ser quan Carles Sala va decidir compartir una lectura d’un dels “50 oficis esbojarrats”. Amb la seva veu encisadora, va transportar l’alumnat a un món imaginari ple de sorpreses i riures. Els alumnes estaven captivats mentre escoltaven el relat, immersos en un univers on el surrealisme es combinava amb la realitat de manera màgica.

Després de la lectura, els alumnes van tenir l’oportunitat de fer-li preguntes, que ell va respondre amb paciència i passió, compartint la seva saviesa i inspirant als joves a perseguir els seus somnis amb determinació.

Moltes gràcies Carles i fins aviat!

+ fotos