VILAMALLA SOLIDÀRIA!

El passat divendres 11 de novembre a la tarda, totes les nenes i nens de l’escola vam participar en una cursa solidària per recaptar diners per la investigació de la cura de la leucèmia infantil.

Cada any es diagnostiquen a Espanya 350 nens i nenes de leucèmia, 2 de cada 10 no ho superen. Des de la Fundació Unoentrecienmil treballen per la cura plena d’aquesta malaltia i per complir aquesta missió es recolzen en projectes de sensibilització i recaptació com La Vuelta al Cole. És una carrera solidària que mou a l’acció a milers de nens i nenes, com ha estat el nostre cas.

Va ser una tarda fantàstica! A més de fer exercici físic, vam col·laborar en una bona causa. Amb molta felicititat i orgull us podem dir que vam recaptar un total de 741,58 €. A més a més, des de l’ajuntament de Vilamalla es farà una donació extra de 300€. Moltes gràcies a alumnes, famílies, mestres i veïns i veïnes del poble per la vostra col·laboració. Visca Vilamalla solidària!