VÍDEOS REPTES I BON ESTIU!

Estimats alumnes i famílies,

Després d’un tercer trimestre ple d’incerteses, hem arribat al final d’un curs escolar marcat pel confinament. Un final de curs ben diferent a l’esperat i desitjat, però gràcies a la vostra col·laboració i comprensió ha estat més lleuger. Tota la comunitat educativa hem demostrat la importància de caminar junts pel bé dels infants. Som conscients que no ha estat un camí fàcil i, per aquest motiu, valorem molt positivament el vostre esforç.

En definitiva, l’equip de mestres volem agrair-vos el vostre treball i suport, ja que sense vosaltres els projectes realitzats no haurien estat possibles. Gràcies!

Ens acomiadem fins el curs vinent i, per fer aquest tancament més bonic, us compartim els VÍDEOS DELS REPTES.

Us desitgem un bon estiu!

L’equip de mestres de l’escola Josep de Ribot i Olivas

REPTE 1: Galeta de xocolata