TREBALLEM AMB BEE-BOTS!

Del 2 al 13 de març, tots els nens i nenes de l’escola estem treballant amb “Bee-Bots”!

Una Bee-Bot és un petit robot educatiu amb forma d’abella dissenyat per a desenvolupar les capacitats elementals de la programació i les seves aplicacions de la robòtica educativa: ubicació en l’espai, motricitat, lògica, estratègia…

Les Bee-Bots es programen una i altra vegada per aconseguir una seqüència d’instruccions a través d’uns botons que tenen a la part superior de la carcassa. S’accepten fins un màxim de 40 instruccions.

Els nens i nenes de P3 fins a 6è els utilitzaran durant aquestes dues setmanes; els faran moure sobre unes plantilles personalitzades que les mestres de l’escola han preparat. En algunes sessions, els utilitzarem tot treballant vocabulari en anglès. A continuació, us adjuntem algunes fotografies.

+fotos