SUPORT VITAL BÀSIC

Cada any tots els alumnes de l’escola treballen el Suport Vital Bàsic. A les darreres setmanes els alumnes de CM i CS han començat a treballar i a refrescar la memòria sobre com s’ha d’actuar davant de diferents situacions d’emergència.

És molt important el treball d’aquest contingut, ja que el 80% de les aturades cardiorespiratòries són extrahospitalàries i sovint tenen lloc amb un familiar o un amic al costat. D’aquest percentatge només un 15% de les aturades fora de l’hospital tenen una reanimació per part d’un ciutadà. Així doncs, conèixer les tècniques del SVB significa conèixer com salvar vides.

Animem a que els vostres fills i filles us expliquin els coneixements de Suport Vital Bàsic que han adquirit. D’aquesta manera entre tots i totes podrem salvar més vides!

Compartim unes imatges perquè pugueu comprovar com els alumnes han practicat la Posició Lateral de Seguretat (CM i CS) i la Reanimació Cardiopulmonar (CS) amb els ninots que disposa els Serveis Educatius de l’Alt Empordà.

+ FOTOS