P4. LES MALETES DE LA CLASSE

Les dues maletes que tenim a la classe, han seguit viatjant d’una casa a l’altra, al llarg del segon trimestre. I pel que molts de vosaltres em comenteu o llegeixo ens els escrits que feu, estem molt contents i contentes quan aquestes venen a visitar-vos. Sou molt trempats i trempades i en cada una de les activitats es veu tot l’esforç que feu per fer-les molt ben fetes.

Seguidament, teniu penjades les fotografies dels alumnes que han fet alguna de les dues activitats. Per una banda els alumnes que ens han explicat un conte: la Cloe amb “L’aneguet lleig” la qual ens va proposar fer una activitats molt divertida amb les plomes, en Keco que ens va explicar el conte de “Els 3 porquets”, la Daniela amb el conte de “La Bella Dorment” i finalment, l’Emma amb el conte de “Els 3 porquets”.

Per altra banda, la Martina, en Jacob, la Jana, la Mireia i la Rocío que ens han sabut explicar molt bé quins menjars els agraden més i com els podem preparar perquè ens quedin molt bons.

Voleu veure com hem treballat? Mireu, mireu…