P3. PRIMERA SETMANA A L’ESCOLA

Hola famílies, som els nens i nenes de P3 de l’escola.

Teníem moltes ganes de començar aquesta nova etapa i ho hem fet d’allò més bé, amb molta il·lusió i molt contents i contentes.

Durant aquesta primera setmana d’adaptació, hem estat amb la Irene i la Teresa a la nostra nova classe i hem fet les primeres activitats que ens han servit per posar fil a l’agulla a aquest curs: hem parlat de l’estiu, amb l’ajuda de la sorra i les petxines, hem jugat a plastilina, hem explicat contes com “En Jordi comença l’escola” i també hem fet el nostre primer dibuix. Amb l’Albert també vam conèixer el gimnàs i vàrem jugar amb les peces toves i amb la Laura vam començar a dir les nostres primeres paraules en anglès.

A continuació, us deixem el nostre primer recull de fotografies, esperem que us agradin molt!

+fotos