LES GALLINES DE L’ESCOLA

Com ja sabeu, us vam comunicar que les nostres gallines s’havien fet grans i van tenir la sort, que una persona voluntària es va oferir per acollir-les i cuidar-les. Aquest fet ens va omplir d’alegria. Passaven els dies, i el nostre galliner era buit, fins que els pares de la Fàtima de sisè i l’Adam de P3, ens van regalar dues gallines precioses que s’han adaptat molt bé.

Ara, necessitaven més gallines per activar, de nou, el repartiment d’ous que tanta il·lusió ens fa. La solució, ens l’ha ofert els pares de l’Àlex de segon que ens han regalat quatre gallines més. Ara s’estan coneixent i fent els primers ous. Tan bon punt que siguin bons començarem amb el repartiment.

Des de l’escola, volem agrair moltíssim aquests actes solidaris. Gràcies famílies!