JUDICI DE LA REINA TITUS I ARRIBA DE LA VELLA QUARESMA

El dimecres 2 de març vam celebrar el judici de la Reina Titus, la reina del carnaval! Tots les nenes, nens i professorat ens vam trobar, a la tarda, a la pista de l’escola. Les i els alumnes de 6è van rellegir els rodolins que cada classe havia fet per demanar coses a la Reina Titus: una conserge per a l’escola, un viatge, una piscina, un llit elàstic, un jacuzzi, un projector…i com no ens ho va portar, a la foguera es va cremar!

Per altra part, vam rebre la visita d’una senyora a qui no li agrada gens la festa, la gresca i la xerinol·la; ella és la Vella Quaresma. Ens va fer saber que, a partir d’ara, el carnaval s’ha acabat i hem de fer bondat i menjar peix i verdura. La Vella Quaresma té 7 cames i, cada divendres, li haurem de treure una fins que arribi la Setmana Santa, Quaresma. És una senyora avorrida i lletjota però ens va agradar molt, per això vam cantar-li la tradicional cançó: “Vella Quaresma, Vella Quaresma, ai que no pots caminar! Tens tantes cames i t’entrebanques, i entre tots t’hem d’ajudar! Txa, txa, txa!”

Quina tarda més divertida vam passar tots i totes junts!

+ fotos