JOCS FLORALS 2023

Divendres 2 de juny, hem fet el lliurament de premis dels Jocs Florals 2023. L’objectiu d’aquests premis és potenciar l’expressió escrita en diferents tipologies de textos. Hi ha participat tot l’alumnat de l’escola des d’I3 fins a 6è. Enguany el text triat ha estat el còmic. Un còmic o historieta il·lustrada és una narració realitzada mitjançant una seqüència d’imatges o il·lustracions juxtaposades de forma deliberada, que tenen com a objectiu transmetre una història o qualsevol informació al lector i provocar una impressió estètica. A les hores de classe, cada nen i nena, ha creat el seu text tot fent el seu propi còmic i utilitzant tot un seguit de recursos gràfics. Tot l’alumnat ha fet una gran feina, així que el jurat, format pel claustre de mestres, ho ha tingut molt difícil. S’han repartit 3 premis per aula: a la millor presentació, a la millor qualitat del text i a l’esforç. Tot i així, les mestres felicitem tots els nens i nenes de l’escola per la bona feina que han fet i la il·lusió que hi han posat.

A continuació, podreu veure les fotos d’aquest gran moment!