JOCS FLORALS 2021

El divendres 28 de maig hem entregat els premis dels Jocs Florals de l’escola. Enguany, hem treballat l’eslògan com a tipologia textual. Primerament, vam treballar a nivell d’aula les característiques de l’eslògan i després els i les alumnes de l’escola varen crear el seu.

Com cada any, a grup classe hi ha hagut tres guanyadors o guanyadors. Les categories han estat: a la millor qualitat del text de l’eslògan, a la millor presentació i creativitat i, per últim, a l’esforç personal. Enguany, els guanyadors i les guanyadores s’han emportat un creatiu diploma, un fabulós llibre, per endinsar-nos dins el món de la lectura, i una dolça piruleta.

A P3 els guanyadors i guanyadores han estat: l’Hector, l’Elsa i la Yasmina.

A P4 els guanyadors i guanyadores han estat: l’Emma, en Jan i la Jana.

A P5 els guanyadors i guanyadores han estat: l’Erik, la Mia i la Paula.

A 1r els guanyadors i guanyadores han estat: la Paula, en Víctor i la Judith.

A 2n els guanyadors i guanyadores han estat: en David, la Iliana i en Xavi.

A 3r les guanyadores han estat: la Blanca, la Isis i l’Alma.

A 4t els guanyadors i guanyadores han estat: l’Aleix C., Eva i en Jordi.

A 5è els guanyadors i guanyadores han estat: en Jesús G., l’Aina i la Bruna.

A 6è les guanyadores han estat: l’Enola, la Noelia i la Maria.

Moltes felicitats a tots i totes!

També hem fet entrega al seu diploma i el seu llibre a les guanyadores del concurs de lectura en veu alta celebrat a l’escola el mes d’abril. A CM la guanyadora va ser l’Alba i a CS va ser la Laia. Felicitats noies!

A continuació, us mostrem un recull de fotografies de la jornada. També us deixem les creacions guanyadores de cada curs!

Mireu, mireu…

CREACIONS GUANYADORES