Inici del 3r Trimestre

Famílies, posem en comú varis aspectes:

• El 3r trimestre s’iniciarà el dimarts 14 d’abril.
  • El 3r trimestre, el comencem virtualment però de moment no tenim data de tornada
  • El 2n trimestre, segons marca el Departament, es considera com a finalitzat a data 12 de març.
  • Cada tutora us enviarà els informes del 2n trimestre via correu electrònic. No tindran validesa total perquè no estaran signats però així ja els tindreu i us donarem els originals quan sigui possible.
  • És important que estigueu atents als vostres correus electrònics i a la web de l’escola.
  • Hem anat enviant correus electrònics a cada classe per assegurar-nos que tothom n’està informat i “contactat”. Gràcies per la vostra col·laboració.
  • Hem anat enviant un qüestionari per conèixer la situació de cada família envers les noves tecnologies i les tasques escolars.
  • A partir del 14 d’abril, cada tutora gestionarà la comunicació amb les famílies de la seva classe.
  • Setmanalment, les mestres penjarem a la web les tasques que s’han d’anar fent des de casa. Us anirem avisant prèviament.
  • Aquestes activitats seran avaluables, per tant, comptaran per nota del 3r trimestre.
  • Setmanalment, les mestres anem fent videoconferències entre nosaltres per tal d’organitzar i gestionar les tasques escolars el millor possible.
  • Qualsevol dubte que tingueu, no dubteu en contactar amb nosaltres. Us ajudarem en el que faci falta.
  • Donem les gràcies a totes aquelles famílies que heu respost tan ràpid i que, a més a més, ajudeu a fer d’enllaç i feu recordatoris als vostres grups. Sabem que davant aquesta situació excepcional, tothom fa el que pot segons la seva organització familiar.
  • Us encoratgem a seguir endavant i a formar un gran equip. Entre tots i totes ho aconseguirem!
  • Cuideu-vos molt! Us trobem a faltar! Abraçades virtuals!