FESTIVAL DE NADAL

Els i les alumnes de l’escola, tenim moltes ganes d’ensenyar-vos com ha quedat el nostre Festival de Nadal.

Un any més, ens hem esforçat molt per aconseguir fer-vos arribar un recull de moments, balls i cançons per celebrar que arriba el Nadal, l’època més especial i màgica de l’any.

Volem donar les gràcies a tot l’equip docent del centre i a l’Adam, per aconseguir que les idees dels nois i noies de 6è s’hagin fet realitat en aquest curt nadalenc tan especial i brillant.

Tanquem aquí el primer trimestre, cuideu-vos molt, que passeu Bones Festes i tingueu bona entrada a l’any 2022 i que ens porti felicitat, amor i salut!

Ens veiem al gener!

Doncs per fi arriba el moment de compartir-ho! Esperem que us agradi tant com a tots nosaltres!

VÍDEO