FES-TE SOCI DE L’AMPA!

• Potser alguna família es pregunta quin sentit té formar part d’una AMPA. Realment és important col·laborar o formar part d’aquesta associació ?

✅Doncs us donem 10 raons per ser-ho :

1.Perquè l’educació dels nostres fills / filles és la nostra responsabilitat.

2.Per la necessitat d’estar units a l’hora de reivindicar aspectes que ens ajudin a millorar la qualitat de l’ensenyament.

3.Perquè un moviment de pares i mares agrupats fa que les iniciatives i peticions d’aquests siguin vistos amb major respecte per les Administracions Públiques, professorat, Societat, etc.

4.Perquè hi ha un marc legal que empara el nostre dret a participar en la vida del Centre Escolar.

5.Per la importància de “portar” als Consells Escolars la presència dels pares / mares organitzades (AMPAS) per defensar interessos de tots, no individuals.

6.Perquè si els pares i mares no som capaços de motivar-nos per l’educació dels nostres fills. Per qui ho farem?

7.Perquè si els pares i mares no som actius i participatius, com explicar als nostres fills / filles que han de ser persones implicades en una societat on puguin i hagin expressar-se, participar i responsabilitzar-se en el seu propi futur.

8.Perquè per realitzar la formació activa dels pares / mares cal unir esforços i idees.

9.Perquè les AMPAs han de treballar en la integració del Centre en el seu entorn.

10.Perquè tots som necessaris per millorar la qualitat de vida i educació per als nostres fills / filles. Participar en un dret però també un deure social.

Creiem en una base sòlida per seguir i dur a terme els projectes d’una AMPA però per això necessitem que les famílies es facin sòcies, encara teniu dubtes?

• Fes-te soci/a curs 20-21 per només 20,00€ (per segon germà o més, caldrà afegir 10,00€/nen).

Més info a:

📧 ampavilamalla@gmail.com