CM i CS. ECLIPSI SOLAR

Aquest dimarts 25 d’octubre d’11.33 h fins a les 12.49 h va tenir lloc un eclipsi solar parcial que sobretot s’observava des del nord-est de la península i les illes Balears. L’eclipsi solar passa quan la lluna s’interposa en el camí de la llum del Sol i projecta la seva ombra a la Terra. L’alumnat de 4t de primària actualment estem treballant el sistema solar a medi social i hem parlat dels eclipsis i, per tant, estaven molt motivats i engrescats en veure´l. L’alumnat de 5è de primària estan treballant a projectes “Com s’ha format l’Univers?” i també els interessava molt veure l’eclipsi. I la resta d’alumnat de cicle mitjà i cicle superior també ens van acompanyar, ja que es tracta d’un esdeveniment únic i que succeeix en contades ocasions.

Per poder observar l’eclipsi solar ens hem de protegir els ulls, per això, uns quants alumnes de l’escola han portat quatre màscares de soldador que han compartit molt amablement amb la resta de companys.

Amb ganes de veure’n algun altre!