DIADA DE SANT JORDI

La diada de Sant Jordi és una de les celebracions més boniques que tenim i a l’escola sempre la vivim amb molta alegria i il·lusió. Al matí hem fet tres tallers: la creació d’una rosa ben original i relacionada amb el projecte dels Serveis d’Emergència, la visita a la parada de roses, llibres i galetes i la creació d’un punt de llibre per participar al concurs que l’Ampa ha organitzat. A més a més, l’Ampa ens ha convidat a esmorzar uns dolços i sucs boníssims!

L’Ampa ha organitzat 4 parades en diferents punts del poble i famílies i alumnes de 6è els han ajudat a vendre. Ha estat tot un èxit! Alumnes i mestres volem felicitar aquesta magnífica Ampa que tenim.

A la tarda, els i les alumnes de 6è han representat l’obra de teatre de Sant Jordi, una adaptació de la llegenda relacionada també amb el nostre projecte interdisciplinar. La resta de grups, mantenint els grups bombolla, hem sortit a la pista de l’escola per gaudir d’aquest fantàstic espectacle. Nens i nenes de 6è sou uns artistes!

Per finalitzar la jornada, hem fet el lliurament de premis als guanyadors i guanyadores de cada classe del 1r Concurs “Decora el teu punt de llibre” organitzat per l’AMPA. Els guanyadors han rebut un llibre i un diploma i tots els i les alumnes han tingut obsegui per la seva participació. A les fotos ja veureu quines grans obres d’art han creat, ha estat molt difícil per les mestres triar un guanyador o guanyadora!

Estem feliços d’haver gaudit d’un dia tan especial i emocionant, hem pogut recuperar la màgia i felicitat que el curs passat, malauradament, no vam poder tenir.

FOTOS TALLERS DE SANT JORDI I PARADES

FOTOS OBRA DE TEATRE I ENTREGA DE PREMIS DEL CONCURS DELS PUNTS DE LLIBRE