CS. CHEZ MOI

L’alumnat de cicle superior ha treballat les parts de la casa a les classes de francès. Primer han fet una presentació i després han mostrat les diferents parts de casa seva, utilitzant el vocabulari treballat a classe. A més, han triat la seva part de la casa preferida i la raó principal del per què. Han treballat el text a classe per després poder-ho dir oralment.

Els i les alumnes de sisè, ja marxen a l’institut i és el segon curs que aprenen aquesta llengua, en canvi, els i les alumnes de cinquè és el primer any. A classe hem visualitzat tots els vídeos, li dèiem que era “L’hora de cinema francès” i hem corregit els errors.

Espero que us agradi i que us animeu a estudiar aquesta llengua tan important i meravellosa.

Gràcies famílies per la vostra col·laboració.

+ vídeos