CS. BEGUDES ENSUCRADES

Els alumnes de Cicle Superior han portat a l’escola envasos de diferents refrescos que beuen ells/es o els seus familiars. Això ens ha servit per mirar i conèixer de quins ingredients estan fets.

Hem pogut saber que tots els refrescos tenen una gran quantitat de sucre. Així doncs,  hem fet un llistat de refrescos i hem anotat la quantitat de sucre que hi conté. Perquè la quantitat fos més visual hem fet diferents paquets de sucre. Això ens ha impactat molt, ja que molts de nosaltres no ens menjaríem a cullerades aquestes quantitats de sucre.

L’activitat ens ha servit per adonar-nos compte de la gran quantitat de sucre que porten molts dels refrescos que beguem També ens ha servit per reflexionar sobre els efectes que pot tenir a la nostra salut, ja que actualment el consum de begudes ensucrades és una de les causes més importants de sobrepès i obesitat tant en adults com en nens i nenes.