CI. JORNADES ESPORTIVES

El passat dimarts 1 de juny els alumnes de 1r i de 2n van participar en una jornada multiesportiva dels Jocs Emporium, organitzada pel Consell Esportiu de l’Alt Empordà. Aquesta jornada té com a objectiu fomentar l’esport i l’activitat física en l’edat escolar. La jornada d’enguany anava relacionada amb l’atletisme i es va organitzar de manera que cada grup classe pogués realitzar quatre estacions on hi havia activitats diferents.

Una de les estacions anava destinada als salts de llargada. Una segona estació a les carreres de relleus, les quals els nens i les nenes es van haver de passar el testimoni (un tub de plàstic) que es passen els corredors d’un mateix equip. En canvi, la tercera estació van practicar llançaments amb diferents objectes: una pilota pesant, una pilota amb forma de coet i una pilota que tenia enganxada una corda. La quarta i última estació, va ser un circuit d’agilitat, on els i les alumnes van haver de saltar obstacles.

Abans d’acabar els i les monitores del consell van donar a tots els infants que van participar un petit obsequi: una motxilla amb el nom dels Jocs Emporium.

A continuació, us deixem un recull d’imatges d’aquesta jornada.

+fotos