CI i CM. SORTIDA A LA GRANJA

El passat divendres dia 20 de maig, els alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t vam realitzar una sortida gratuïta oferida pel Pla de consum de fruita i llet a l’escola.

Vam anar fins a Campllong a la granja de vaques La Selvatana. Una indústria dedicada a la producció de llet ecològica i als seus derivats (iogurt, formatge…).

A la sortida ens vam dividir en dos grups, mentre un grup veia el funcionament de la granja i podia tocar els vedells, l’altre grup vam dur a terme un taller sobre productes de proximitat. Després vam intercanviar les activitats. Finalment, vam dinar en un entorn natural a l’ombra dels pins.

A les 14.30 ja marxàvem de la granja per tornar cap a l’escola… així que ens va quedar temps per jugar junts a la pista de l’escola.

+ FOTOS