CI. DESCOBRIM L’OFICI DE PAGÈS

Els alumnes de 2n, a l’àrea de medi social, estem estudiant el sectors econòmics. Sabem que hi ha tres sectors: el primari, el secundari i el terciari.

El sector primari es dedica a extreure productes de la terra i, per acabar d’aprofundir el tema, vam anar a visitar els veïns. Són en Josep i la Ivet, pares de dues alumnes de l’escola. En Josep és un expert en el tema; és pagès i ens va explicar un munt de coses! Va resoldre totes les preguntes que teníem. Li agraim molt que estimi tant la seva feina, gràcies a la feina dels pagesos tots podem gaudir de productes de primera qualitat.

A més a més, tenen dos cavalls: la Gala i en Conde. La Ivet sap muntar molt bé a cavall i coneix moltes coses d’aquest bonic animal. Els alumnes de 1r també es van afegir a la sortida. Tots plegats vam gaudir d’aquesta oportunitat tan interessant. Mireu quines fotos més boniques vam fer!