ARRIBA LA REINA TITUS, VISCA EL CARNAVAL!

Avui divendres 18 de febrer ha arribat la Reina Titus, la reina del Carnaval! Que comenci la gresca, que comenci la festa, que comenci el carnaval!

Els i les alumnes de 6è han treballat molt perquè aquesta presentació de la Reina Titus sigui d’allò més divertida i emocionant. Totes les classes ens hem trobat, per grups bombolla, a la pista de l’escola i hem gaudit d’un gran moment! I és que es nota que tenim necessitat de…festa!

Donat que aquest curs el projecte interdisciplinar és sobre el medi ambient i té per nom “Aventura’t a la natura!”, la nostra reina Titus va caracteritzada sobre aquest tema. Ella ha donat el tret de sortida perquè comenci el carnaval! Així que, la propera setmana, no us oblideu de complir les ordres que ens ha donat. A passar-ho bé que ens ho mereixem!