APADRINAMENT LECTOR

Divendres 22 de novembre, a la tarda, hem realitzat l’activitat “Apadrinament lector” del primer trimestre. Els alumnes més grans són els padrins i els més petits són els fillols. Els padrins i padrines s’han preparat contes per explicar als seus fillols i junts hem gaudit del gust per la lectura.

L’objectiu d’aquesta activitat és que els nostres alumnes esdevinguin lectors competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura. La lectura és la base de tots els aprenentatges, per tant, és de gran importància.

Els alumnes més grans han preparat amb moltes ganes i il·lusió el conte que han triat a la biblioteca de l’escola per explicar als seus fillols i filloles. I els més petits de l’escola els han escoltat amb molta atenció. Aquesta activitat ens ha agradat molt!