6è. VISITA BENVINGUT: AVI JORDI

El passat dimarts 16 de maig, dins el projecte de Gent Gran que estem treballant a l’escola, vam tornar a rebre una visita molt especial: l’avi d’en Jordi de 6è.

L’avi d’en Jordi va venir a l’escola a compartir la que va ser la seva professió durant molts anys: caminer, s’ocupava del manteniment i les reparacions de les carreteres. I, també, ens va ensenyar  fotos de les seves aficions. Entre elles cal destacar la seva predisposició a fomentar i mantenir les tradicions catalanes. És per això, que va ser fundador dels Rajolers de Vilafant, l’associació de gegants. I el 2022, els rajolers li van voler agrair la seva tasca a la colla amb un capgròs en honor a ell. L’avi d’en Jordi ens va portar en Ferru, el seu propi capgròs.

Volem agrair molt sincerament la participació d’en Benvingut! Ha estat un plaer gaudir de la seva companyia i experiència.

Us deixem un recull d’imatges de la nostra estona compartida.

+ fotos