6è. LA NOVA ESCOLA

Els i les alumnes de 6è hem creat una notícia sobre l’escola nova. Per fer aquesta tasca, vam crear un text a partir de la informació de diferents mitjans de comunicació. Després, vam anar fins on hi ha les obres de l’escola nova. Allà, vam gravar a la reportera Laia González, explicant la notícia tan esperada.

L’escola s’està construint en el sector anomenat “La carretera”. La parcel·la on es farà la construcció, és de 9000 m2, uns 2300 d’aquests serviran per fer l’aparcament de l’escola.

L’edifici constarà d’una planta baixa, on hi haurà les aules d’Educació Infantil, i un primer pis, on hi haurà les aules d’Educació Primària. A més a més, l’escola nova, tindrà serveis diversos, com ara: biblioteca, cuina, menjador, magatzem, gimnàs i vestidors.

Aquesta nova escola ajudarà als i les alumnes a millorar el seu aprenentatge i a gaudir d’unes infraestructures noves, on no hi faltarà cap detall.

Els i les alumnes de 6è vindrem a veure la nova escola quan estigui acabada. Serà molt bonica!

Ens va agradar molt realitzar aquesta activitat.

Les alumnes i els alumnes de 6è.

L'escola nova de Vilamalla, una realitat a mitjan 2023 | Joan Puntí | VILAMALLA | Educació | El Punt Avui