5è i 6è. VISITA SEBI: ÀVIA PEP

El passat dimarts 23 de maig, dins el projecte de Gent Gran que estem treballant a l’escola, vam tornar a rebre una visita molt especial: l’àvia d’en Pep de 6è.
L’àvia d’en Pep va venir a l’escola a compartir amb nosaltres una de les seves grans aficions, la pintura.
La Sebi, uns anys enrere, havia vingut a l’escola a fer una extraescolar de pintura. Des del 2010 que pintar és una de les seves grans passions i aficions. Ens explicava que actualment ja no és mestra de pintura, però sí que es reuneix amb uns quatre amics i amigues a casa seva per pintar junts i passar una bona estona.
Ens vam reunir els nens i nenes de 5è i 6è a l’aula de 5è i així la Sebi ens va poder ensenyar a tots i totes diferents tècniques i algun truc per millorar les nostres pintures.
Volem agrair molt sincerament la participació de la Sebi dins el nostre projecte de Gent Gran! Ha estat un plaer rebre la seva visita i gaudir de la seva companyia i experiència.
Us deixem un recull d’imatges de la nostra estona compartida.

+ fotos