4t i 5è. VIU L’ESPORT AL CARRER!

El dimecres 26 d’abril, els i les alumnes de 4t i 5è, han participat en la jornada esportiva: Viu l’esport al carrer! És una activitat que des de l’escola ens hi hem volgut afegir per potenciar l’esport entre la mainada. Per altra part, com que aquest curs estem treballant el projecte de La Gent Gran, vam creure oportú unir esport, escola i gent gran del poble. Per aquest motiu, dimecres al matí vam anar a la zona esportiva del poble i ens vam trobar amb la gent gran de El Trull de Vilamalla i vam fer esport junts. Va ser un matí molt enriquidor ja que, per una part, vam potenciar l’esport per evitar el sedentarisme i millorar la nostra salut i, per altra part, vam fer poble i els i les alumnes es van sensibilitzar vers la cura i el respecte a la gent gran.

A més a més, l’ajuntament de Vilamalla ens va convidar a esmorzar. Va ser una activitat fantàstica, tots i totes n’estem molt contents i, de ben segur que el curs vinent, repetirem!