4t. EL RODAJOC

Cada any els nens i les nenes de 4t participen en el Rodajoc. El Rodajoc és un projecte que té com a objectiu treballar la multiculturalitat a través de la pràctica de jocs de tot el món. En aquesta activitat hi participen alumnes de 4t de diferents escoles de l’Alt Empordà.

La situació de pandèmia que estem vivint no ens permet celebrar el Rodajoc amb el format habitual i és per això que enguany es realitzarà de manera virtual.

Així doncs, des d’Educació Física hem preparat dos jocs tradicionals. Un és procedent d’Argentina i l’altre de Rússia. Hem après a jugar-lo i l’hem practicat. Després hem preparat un vídeo explicatiu que hem fet arribar a les altres escoles que participen en el Rodajoc. Com que ells i elles també ens han fet arribar els seus vídeos explicatius hem pogut veure’ls, conèixer nous jocs procedents d’arreu del món i saber-ne el funcionament. I, evidentment, després els hem practicat… i ens ha encantat!

Aquí podeu veure els dos vídeos que hem fet arribar a les escoles de Vilafant, de Cabanes i a la de Llers.

VÍDEOS