4t. EL RODAJOC

Al llarg del segon trimestre els i les alumnes de 4t vam estar preparant el Rodajoc. Aquest any el format ha sigut virtual i per això, vam fer arribar uns vídeos explicatius a altres escoles de l’Alt Empordà. Així doncs, els infants de les altres escoles han pogut veure com els hi explicàvem el funcionament de diferents jocs d’arreu del món.

Nosaltres també hem rebut vídeos i al llarg del tercer trimestre els hem mirat i hem practicat els jocs que ens hi explicaven. Això ha sigut una oportunitat per aprendre el funcionament de jocs que no coneixíem, els hem practicat i hem ubicat el seu país de procedència en un mapa del món.

Abans de finalitzar la Unitat Didàctica vam rebre una sorpresa. El Consell Esportiu de l’Alt Empordà ens va enviar un obsequi a tots els alumnes que vam participar en el Rodajoc Virtual i ens va regalar un “buff” perquè ens puguem protegir el coll els dies de fred.  Tant el Rodajoc com l’obsequi que hem rebut ens ha agradat molt! Gràcies!

Aquí us deixem un recull d’imatges perquè pugueu veure com de bé ens ho hem passat.