1r i 2n. LOCALITZEM ESPAIS DEL POBLE EN UN MAPA

Dijous 11 de maig els infants de cicle inicial vam sortir de l’escola amb un mapa de Vilamalla. Ens vam organitzar en quatre grups, i tots i totes teníem unes fotos de diferents llocs del municipi que havíem de localitzar en el mapa. Després vam anar a comprovar que haguéssim col·locat bé els llocs.

Primer vam anar al rentador, allà a més a més, teníem el repte de crear formes geomètriques amb el nostre cos. En segon lloc, vam anar a la Plaça Major. En tercer lloc, vam anar fins a l’església (però el portal estava tancat amb clau). De camí vam veure nius d’orenetes. Finalment, vam arribar a l’edifici de l’escola nova (que encara no figurava al mapa).

A part de treballar el mapa també vam aprofitar per conèixer com es diuen alguns dels carrers i de les places del nostre poble!

Us deixem un recull d’imatges perquè pugueu veure com vam treballar.

+ fotos