Butlletí 13/23-24: 17 de novembre

FOLRAR LLIBRES
Des de la comissió de biblioteca, ens demanen col·laboradors per a folrar llibres el dia 22 de novembre 11:30-12:30h.
Podeu posar-vos en contacte amb l’escola mitjançant el correu electrònic si esteu interessats en col·laborar.
Moltes gràcies!
CONCERT D’HIVERN
Us informem que el concert d’hivern se celebrarà el dia… Llegeix més»

Butlletí 12/23-24: 10 de novembre

AFANOC, POSA’T LA GORRA
Us informem que hem recaptat 520 € per col·laborar a la campanya per als infants i adolescents amb càncer d’AFANOC. Hem fet la comanda de les gorres. Quan arribin les repartirem.
Recordeu que la gorra donarà l’entrada a la festa de “Posa’t la… Llegeix més»

Butlletí 8/23-24: 11d’octubre

FESTIUS  (12-13 octubre)
Recordeu que demà dijous, 12 d’octubre, és festiu pel Dia de la Hispanitat, i divendres, 13 d’octubre, és dia de lliure disposició acordat pel Consell Escolar Municipal. L’escola romandrà tancada.
EIX TEMÀTIC
Avui hem celebrat la festa de l’inici de l’eix temàtic de  l’escola: l’ART!
Us… Llegeix més»

Butlletí 7/23-24: 6 octubre

FESTIUS SETMANA VINENT (12-13 octubre)
Recordeu que el pròxim dijous, 12 d’octubre, és festiu pel Dia de la Hispanitat, i el divendres, 13 d’octubre, és dia de lliure disposició acordat pel Consell Escolar Municipal.
ELABORACIÓ DE PANELLETS A L’ESCOLA
El dia 30 octubre, els alumnes d’infantil, cicle inicial… Llegeix més»